dawesha

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

»-(¯`v´¯)-»( WeLcAm To dawesha)»-(¯`v´¯)-»

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Mmm55fl5  domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Mmm55fl5 domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Mmm55fl5

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Aljro7-14cf1ca637

5 مشترك

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة)

miss-happy
    miss-happy
    مًدًٍيَرٌٍ دًٍوٍوٍشًِْهٍَ
    مًدًٍيَرٌٍ دًٍوٍوٍشًِْهٍَ

انثى
    المزاج : على حسب

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Empty domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة)

مُساهمة من طرف miss-happy الثلاثاء مارس 03, 2009 6:32 am

من المواقف الهباب للي حصلتلي في حياتي كلها
    موقف حصل هنا في منتدى "دوشة"
    و بجد موقف مهبب بجد
    احكيلكم باختصار

لحسن الحظ كنت من اوائل الاعضاء بالمنتدى كانو domo3+fery+marmar+hamakey
    المهم ان من الاعضاء للي شدني ليهم الادب و اللطف و الرقة domo3
    بس الغريب في دا اني كنت بظن انها بن ت يعني كل ما ارد على موضوع من مواضيع دموع كنت بظن اني برد على بن ت لدرجة اني احيانا بحط تعابير ميصحش احطها لولد مثلا ..( حلوة+حبيبتي+منوراني...)
    المهم اول يوم اتعرف على حماقي قعدنا ن تكلم عن الاعضاء و بيقلي مين للي بيعجبك في المنتدى بقولو اصلا الاعضاء قليلين و مومر بنووتة لذيذة
    و دموع دي لطيفة جدا و حساسة ..فبرد عليا و يقلي "طيب" (من غير ميشير ان دموع دا ولد)
    المهم نمينا تاني في الاعضاء و جبت سيرة دموع على انها بن ت و مقليش ان دمووع ولد
    المرة التالثة بن تكلم في نفس الموضوع فقلت تاني ان دموع بن ت فبيقلي بكل بروووووود " على فكرة يا سوسو دوموع دا ولد"و يتبع الجملة دي بضحكة عريضة "هههه" و الحمدلله او قالهالي قبل مكنت حعمل كارثة و اكتب رد منيل بستين نيلة و كنت بجد حتبقى صورتي وحشة.
    بعد للي قالهولي حماقي لقيت نفسي بضحك و في نفس الوقت اتكتسفت اخش المنتدى تاني ملقتش حاجة اعملها غير اني مسحت الرد و كتب "مرسي على الموضوع يا أخ دمووع" و ركزت على اخ دي عشان ميبقيش شكلي وحش و اهي ممكن تصلح للي انا قلتو من قبل
    بجد لسا بفتكر اللحظة للي قالي فيها حماقي المعلومة الرهيبة و بضحك ..بجد يوميها كنت حتجنن من الضحك و للي غاظني اكثر ان لا فريد و لا حماقي و لا مرمر..و لا حتى دموع نفسو قالي انو ولد
    بجد يا دمووع مكنتش عارفة انك ولد فسوري على اي كلمة قلتها و قصدت بيها فتاة (ههههههههههههههههههههههه)
    مش عارفة ان كانت القصة دي تهمكو او لا بس انا عنفسي مش قادرة انساها عشان دي من المواقف المنيلة للي انا بوقع فيها
    lol! lol! lol!
    ????
    زائر

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Empty رد: domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة)

مُساهمة من طرف ???? الثلاثاء مارس 03, 2009 10:43 am

ههههههههههههههههههههههههه

بجد حاجه جديده

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Temozcom_-El2S5

من كتر حبي فيك خايف اطمنك
    وف عز شوقي ليك بحاول احرمك
    خايف لا غرورك يظلمني ويطاوعك قلبك وتسيبنى

عارف انك قادر تظلم قلب يحب
    وانت لو يطمن قلبك صعب تحب
    لازم اشغل بالك بيا واضمن اني هعيش الحب

علشان عايزك تفضل حنبي طول العمر
    بحرم نفسي وبرضي لقلبي يدوق المر
    اه ياحبيبي لاني بحبك عمري ما هرسيك علي بر

doha
    doha
    دًٍوٍدًٍوٍشًِْ نْشًِْطُْ
    دًٍوٍدًٍوٍشًِْ نْشًِْطُْ

ذكر

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Empty رد: domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة)

مُساهمة من طرف doha السبت مارس 21, 2009 9:02 am

يا بنتى انتى عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوله وعمر عادل ما يزعل منك
    marmar
    marmar

انثى

مُساهمة من طرف marmar الثلاثاء مارس 31, 2009 1:26 pm

بجد حاجه جامده هههههههههههههههههههههه بس احلى مقلب ودا حماقى بتاع المقالب اشطه عليك يا حماقى
    نواف
    نواف

ذكر
    المزاج : ؟؟؟

domo3-دوشة==== موقف غرييب جدا ...( من اول المواقف للي حصلت على دوشة) Empty حلووووووووووووووووووووووه

مُساهمة من طرف نواف الأربعاء أبريل 01, 2009 10:03 pm

تعيشي وتأخذي غيرها هههههههههههههههه وانتبهي انا ووووولد Very Happy
    بقايا حب؟؟؟؟
    بقايا حب؟؟؟؟
    دًٍوٍدًٍوٍشًِْ
    دًٍوٍدًٍوٍشًِْ

ذكر

مُساهمة من طرف بقايا حب؟؟؟؟ السبت أبريل 04, 2009 3:39 am

حصلنا الشرف يا عم نواف
    نواف
    نواف

ذكر
    المزاج : ؟؟؟

مُساهمة من طرف نواف السبت أبريل 04, 2009 5:31 am

أهلا وانا كمان ليه الشررررررررررف

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 2:46 am